Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Monday, October 29, 2012

HARI RAYA QURBAN

Selamat malam warga blogger. Sihat ker weyhhh? Mesti la sihat kan, yela baru lepas raya. Mesti kome kenyang makan daging Qurban. Mesti macam-macam masakan yang korang buat kan.. dap nyerrr dap nyerrr.. HAHAHAHAH! daging panggang, sup tulang, sup ekor, daging rendang.. fuhhh fuhhhh~! seronok nau ea..

Tapi kesedihan la buat aku dan warga seangkatan aku yang tak boleh menikmati masakan bersumber kan daging, daging fresh. uhhh~! Tak baik erk mengeluh. Memang aku tak makan daging. KENAPA? aku allergic melampau nau. Sakit perut mengalah kan orang senggugut. SERIUS baq hang! then, bila sakit perut sekali dengan kepala pusing n denyut baq kat hang!. fuh fuhhhhh~!!! cannot.. Tak tahan aku. Oleh kerana tu aku dah hampir 10 tahun tak makan. EYH! ade makan, Termakan n Tergatal makan..

oh yer! SELAMAT HARI RAYA SEMUA! plz, nak duet raya, nak kumpul duet ni!
HAHAH!

Hari ahad hari tuh aku g penang, hantar amar cikebooommmm balik asrama. Perjalan masa bagi, ok laaaa.. smooth jugak laaaa. Masa balik.. WHAT THE FISHHHHHHH!!!!! jem gilo! dari pukul 1 sampai kul 430 baru sampai rumah. Bayangkan aku kelaparan tahap kritikal dah masa tuh.. Tak pernah di buat aku. 3 jaam setengah nak sampai kuala kangsar. Jem giloooo! Dan mereka yang pulang ke Key ell pon aku dengar teruk gak masalah yang di hadapinye. tapi selamat sampai dah kira alhamdulillah la kannnn..



ni masa atas jambatan, on the way nak pergi balik pulau. Elok cantik lancar jer kan.. uhhh! bila nak berolak balik, tersangat penuh warga malaysia ni..


EYH! blog aku, gambar aku la kannn~ ni bukan amar. ni addin. Sentiasa redha kena peluk dengan aku.


lepas tangkap gambar ni, terus die kata. "OK! saper tinggi lagi" WHAT THEEEEEE ...?? 


texting dengan siapa tuhhhhh~ 

uhh, my numb of this jersey is SEVEN. GIVEN by senior. HAHAHAH! thx senior!! mujur muat.. tak muat memang dapat kat addin le jawab nyer. 

No comments: