Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Saturday, October 6, 2012

SEGMEN LYSSA FAIZUREEN | Kenapa Aku Berblog ?

Hye korang! Macam yang dah tersebar di laman blog2.. Lyssa ada buat segmen
"Kenapa Aku Berblog?" 
korang pong ada join jugakkan? kan kan..
Kenal tak sape lyssa faizureen ni?
nak kenal klik SINI!


1. KENAPA KORANG BERBLOG?
Kenapa erk? actually, aku berblog sebab aku suka baca blog-blog mereka-mereka yang femes ni. Macam Fyna, Dr.Totinx, Fatin Liyana, Irine Nadia, HazHand, Terbang Tinggi-Tinggi. Banyak info yang kita boleh dapat dari dorang. Kesihatan, Kecantikan, Kehidupan and Motivasi. Dan aku juga mengharap aku one of them. Tapi mana aku reti nak bermotivasikan orang ni.. 

2. MACAM MANA KORANG BOLEH TERJEBAK DENGAN DUNIA BLOGGING?
Sebenarnye aku dah berblog dari 2 tahun yang lalu.Before LYSSA terjebak dari dunia blog lagi. Kan lyssa.. kannnn.. aku terjebak ke dunia ni, sebab aku suka tengok blog2 mereka yang aku senarai di atas. Dan ia di perkenal kan dan diajar oleh seorang member aku, UMMU. aishhh~ waktu tu kami aktif. Tapi aku delete blog lama, dan membuat blog baru yang korang tengok ni.

3. APA TUJUAN UTAMA/ASAL KORANG BERBLOG?
Tujuan aku, ialah aku nak share segala keseronokan yang aku alami setiap saat kalau boleh. ngeee... Tapi mana ade masa nak menaip ajer kan. 

4.APA YANG MENARIKNYA TENTANG BLOG AKU NI?
Tentulah sebab aku.. kihkihkih! mane ler aku tau. aku baru menapak balik dalam dunia ni. sedang berlajar menaip dan bercerita balik.. 

5. SIAPA YANG MENJADI SUMBER INSPIRASI AKU DALAM DUNIA BLOGGING INI?
sebenarnye, dari 1st blog aku dulu, aku sukakan blog kak fyna. Dulu, blog dia banyak ajar Adobe Photoshop. Sekarang die lebih kepada Kecantikan dan kesihatan. dye blogger yg aku mesti stalk setiap minggu.. then, aku suka blog Dr. Totinx. Tapi aku dah jarang stalk die. Die banyak menunjukkan mana ubat yang ok. selain tu, aku suka Wan Hazel pny blog. SANGAT KEMAS!

that all! tq membaca.. ngeee!

EYH! kalau korang nak join.. SEGMEN ini berlangsung pada :
 06 Oktober 2012 - ( 9.00 pagi - 9.00 malam ) - 12 jam sahaja ! 

HARI INI JER TAU!!!!!

1 comment:

AyuInsYiraH said...

assalam...ayu datang dari segmen yang sama...hehehe


http://ayuinsyirah.blogspot.com/2012/10/segmen-lyssa-faizureen-kenapa-aku.html