Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Sunday, October 21, 2012

Hye.


assalamualaikum! dan selamat pagi buat kaki blog semua. Hello Hello kopilloooooo~ HAHAHHA! ish! awal nyer aku update ni. Selalu aku update waktu memalam jer.. asal pepagi ni da update. HIKHIKHIK! Sebab, jumaat minggu lepas, aku NURHASNATULNABILA, student Diploma in Pharmacy UITM telah tamat berpraktikal di Hospital Raja Permaisuri Bainun selama 11 bulan.. Fuhhh fuhhhh~ Pagi tadi masa bangun pon, rasa macam nak pergi kerja. Mujur aku memang dah siap lipat cecantik baju and seluar aku buh dalam almari. Kalau aku letak kat hanger, kompem aku ngigau pergi kerja.

KIHKIHKIH!

jangan jeles nyer warga junior yang sedang berpraktikal tuih! Hafis, Nazrin, Diyana, Wiya, Yana, Tikah, Zahra, Farhana dan lain-lain.. selamat berpraktikal dengan jaya nya di HRPB! kesabaran anda amat di perlukan. Walaupun kadang-kadang rasa nyampah duk OPD, actuallly, ia sgt seronok dari tak buat mender.  PEACE!

Minggu lepas hari ulang tahun keberanakkan aku. Hari aku bernafas secara sendiri di muka bumi allah. alhamdulillah! aku membesar dengan aktif dan jaya nye selama 22 tahun ni, atas jasa baik ovum and sperm ibu ayah.. Thanks allah for giving me the best mother and father in my world.

Tengok ape aku dapat birthday aku ri tuh..
Tarrraaaaa~!

 this is from my big brother. Pen kaler pink! my favvy kaler.. Dan, di atas pen tuh ade ukiran bertulis
"hepy b'day, BELLA"



this is from my dad, before ni aku ada my post kan sal hal ni. Ayah bagi akau samsung galaxy tab 2, sempena aku tamat berpraktikal dan sempena aku punya birthday. Ngeee~ Thx ayah!


this is from Fameela SAnofar. who? Kak famee laaaaa~ shes the best sister, the best mother, the best practical-mate, and the best..... urmmmm? ape ape laaa! tapi die mmg the best! my idol ni, kahwen awal, jadi mummy awal. PEACE KAKAK!


hahhh! pinky handbag from my gojes the boom friend. NGeeee! i call her as keyone but her original plus spicy name is MASWANI. My gojes friends. Ngeee~ Die bagi masa kami nak pergi berenang. WOwww! HAHAHAHAH! thx beb, aku suke gilos!2nd bag kaler pink. Hadiah untuk kau hujung bulan 11 baru aku bagi.

Dari ibu? heee.. Ibu bagi album gambar sebenar nye. Tapi tak tangkap gambar, Album tuh sangat comel and classic. Ibu bagi pada aku n wawa. Tapi ibu dah sedia kan sesuatu untuk aku tengah bulan 11 ni. Thx mummy!

Dari future husband? "tak payah!kau kumpul jer duet cecepat Future husband"

p/s masalah ade ker future husband nyerrrr.. Errr!

No comments: