Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Thursday, October 11, 2012

Tasbih..


Selamat malam jugak. Masa aku balik dari hospital hari ni. kira dalam kereta petang td la.. Masa drive, TERKEJUT aku bila secara tiba-tiba tasbih yang digantung oleh ibu terputus. PELIK! putus masa kereta berhenti. bukan bergerak atau terlanggar apa-apa. EYH! naper ni.. Hati aku dah tak sedap  da..Sampai rumah terus aku call ibu, 
"Ibu, semua orang ok kan??"
itu soklan pertama aku.. ibu sendiri terkejut bila aku call tiba-tiba tanya macam tuh. 
"Tadi tasbih ibu gantung terputus. Takut sesuatu terjadi. Abg dah balikkan?"
Masa tuh ibu kata, abang belum balik dari hospital sebab hujan lebat di kampung. 
'semoga tak ade ape ape yang terjadi, mungkin ni usikan syaitan'
ALHAMDULILLAH, tak ade ape pong yang berlaku. mungkin tali tasbih tuh terputus sebab dah haus sgt..


tapi serius, memang terkejut aku. macam nak gertak jantung ni..

"YA ALLAH, lindungi lah keluarga ku dari segala malapetaka. Lindungilah dan kasihi la ibu ayah ku seperti mana mereka menyayangi dan melindungi ku"

No comments: