Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Tuesday, October 2, 2012

1 oktober 2012.

1 oktober ari tu, aku poneng kerja akibat dr sakit perut dan nak siapkan hard cover assignment. selesai jer assgnment aku terus hantar ke pjbt post, balik-balik rumah ayah hulur sejumlah duet kat aku. Ayah kata, pergi beli laa apa aku nak.

n i?? speechless.. WHAT???

dari sejumlah wang tuh, aku tukarkan menjadi sesuatu..
actually, aku pernah ckp dgn ayah aku nak IPAD, sebab aku nak gantikan lappy aku yang kena curik Aku rindu lappy aku. sekarang pong aku ade notebook yang abang bagi. Tapi lain lah guna barang sendiri dengan orang bagi  pinjam ni.. Dan tak sangka ayah mengizinkannya.. THX AYAH!!!


Before aku beli ni, tgh hari tuh aku dah pergi survey IPAD yg latest n before latest kat google. Aku tgk review and komen mereka yang menggunakan IPAD dan aku buat perbandingan dengan yang aku beli ini...
Aku nak carik yang aku boleh buat kerja dan main game. Niat mula nak beli IPAD. terbantut bila ramai kata IPAD ni seuai untuk KANAK-KANAK. sebab die lebih sesuai untuk main game. So, terus reject. Walaupun aku hantu GAME!

 Petang tuh, masa aku balik ipoh, aku singgah UO. Nak beli laaa ape aku nak. Satu-satu kedaai aku pergi macam nak tak nak layan aku. FINNEEE! aku pakai selekeh. Dengan bawak beg kecik jer kan. FINEEEE!  Aku dah menyampah dah masa tuh, hampir semua taknak layan aku. OK. aku taknak carik yang paling murah and aku senang nak nego dah. Aku nak carik orang yang nak layan aku. AlHAMDULILLAH! ade pong! terus aku beli dari die. (sebenanya harga sama jer dengan kedai lain). aku usha yang ade tulis note. tp MAHAL benor. 

apakah yg berada di dalam ini???



TTTAAARAAAAa!!!!!


ALHAMDULILLAH! 3 minggu lagi tamat la aku berpraktikal di hospital. Dan terima kasih ayah n ibu untuk hadiah ini.. aku anggap ini hadiah hari jadi aku serta hadiah aku tamat praktikal. KEKEKEKEKEK! 

p/s gambar tak clear sbb aku tgkap guna hp htc aku. 

No comments: