Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Sunday, October 7, 2012

Mengira Hari.

Lagi 10 hari. Lagi 10 hari ni.. Lagi 10 hari aku bakal berumur 22 tahun. Dah makin tua rupanya aku. Rasa macam baru semalam aku dihantar pergi ke sekolah oleh ayah. Rasa macam baru semalam aku melambai tangan dengan kengkawan setelah tamat SPM. Rasa baru semalam.. (nak tua ni, semua nyer nak rasa macam semalam) HAHAHAHA! Tak sangka udoh nak 5 tahun aku ni hah tak pakai lencana sekolah, name tag bagai, berdiri di tapak perhimpunan. aisyhhhh! TUA TUA TUA TUUUTTTTtt

ibu masa umur 21 dah kahwen dah. aku 22 boiprentot pong xde. nasib gadis berjerawat.. (TAKBAIK NYER AKU)

udoh besar anak perempuan ibu ayah ni, tapi bila nak berhenti merengek kat ayah ni.. goshhhh! Kesian ayah, Kesian Ibu. Bukan senangkan ibu, ayah.. nak membesarkan seorang anak perempuan. Bukan senang.. satu hari nanti adik akan rasa apa ibu ayah rasa masa membesarkan adik. ayah ibu, plz pray for me. Doakan adik mampu menjadi setabah kalian. Aku seorang anak perempuan mereka dari 4 beradik. 

Membesar dalam kalangan ramai lelaki, buat aku rasa im princess. I know, kadang-kadang aku membuatkan mereka rasa "YOU ARE SICK, nabila". aku merengek, aku mengada, aku nak itu, nak ini. Aku dapat apa aku nak. walaupun adekala aku mengecewakan mereka.  i'm sorry brothers.. i'm sorry dad. i'm sorry mom.. 

EYH! ape sedih-sedih ni..

as usual, before birthday mesti ramai yang dah wat wishlist dia kan kan kan.. me too!! me!! me!! HAHAH! I have one, two, three, four, five, TEN! tamak nyerrrr.. 

WISHLIST PERTAMA.
-let me n allah knows bout this.. HIKHIK!

WISHLIST KEDUA
-aku nak penuhi koleksi HK!!! HK? HELLO KITTY cuppy cupcake cutiee..(yang berlakang tuh sound effect semata) HAHAHAH! tapi aku dah dapat anak patung HK and Bantal HK from K.A.M.I SENGAL and kalkulator. Kali ni, nak beg HK, baju HK, cover tab HK, tudung HK boleh? 

WISHLIST KETIGA
-teringin sangat nak dapat bunga-bunga ros kaler pink masam n biru. pastu ade cekelat2 n cekedish cekedish terselit kat celah jambangan bungaa tuh. Sweet kan kan kan.. HIKHOKHIKHOK. Taknak la ade semut. Takde bunga ros pong tak per. Bunga lily ker.. jangan Bunga tahik ayam sudah..


p/s macam ni cantik gak. 

WISHLIST KEEMPAT
-aku baru dapat sambung galaxy tab 2 dari ayah.. htc phone dari ibu. kita nak KAMERA. (apa kita-kita ni) aku nak kamera. Sebab kamera pink aku dah rosak. 3 tahun usia kamera tuh. Bila tangkap gambar boleh, tapi bila preview gambar. AHHHHH!!!! ade garis-garis sesuaka ati tambah parut.. EYH! kamera casio tuh comel kan?

WISHLIST KELIMA
-oleh kerana birthday aku jatuh pada 2 hari before aku tamat praktikal. Aku harap sangat hari tuh, aku berpraktikal dengan senang ati dan suka ati. HAHAH!

WISHLIST KEENAM
-aku nak kenduri arwah atok diadakan. alhamdulillah dan insyaallah akan diadakan pada jumaat malam sabtu minggu depan. I miss u grandpa.. badly. 

WISHLIST KETUJUH.
-errr ibu, can i hve red PREVE.. hari tuh kan kita sama-sama puji PREVE.

WISHLIST KELAPAN
-kita nak kek. kek pelangi yang 7 kaler tuh. pastu kan atas tuh kita nak ade HK, dan cream die kaler pink. Tulisan kaler biru. boleh takkk... HAHAHAHHAAH!


p/s hah macam ni laaa.. tapi nak 7 layer boleh?

WISHLIST KESEMBILAN
-aku nak mereka-mereka yang pernah bermusuh atau membenci aku, maafkan aku dunia akhirat. 
-aku nak mereka-mereka yang pernah sayang aku, menyayangi allah lebih kuat.
-aku nak mereka-mereka yang aku sayang, sentiasa sihat bahagia dan di lindungi dari api neraka.
-aku nak persahabatan aku dengan meeka-mereka yang aku sayang, kekal..




HOHO! tamat dah.. walau apa yang aku senaraikan.. itu semua yang akan aku usaha kan. insyaallah... errr.. tapi mana tau kan kot kot.. kot la kannnnn, kot ade yang bagi aku kamera lepas tuh lamar aku macam dena bahrin tuh. HIKHIKHIK! sweet kot. (gurau ok)10 hari lagi hari kegembiraan, 12 hari lagi.. "NABILA dont cry sbb nak tinggal kan hospital OK!"


pic copied from google images

2 comments:

key-one said...

alalalala comelnya wishlist awak. nak buat jugak laaa. #lol

Unknown said...

sanah helwah! :)