Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Sunday, September 30, 2012

Akhirnya..


Hampir sebulan lebih aku tak update ape-ape dekat blog. i'm busy. Totally busybody. HAHAHA! Hanya sempat blogwalking jer. Itu pong tak tinggal jejak pong.. sebab terlalu busy. uhhhh! Kalah PM uollsss..

Sebenarnya busy wat assignment yang tak seberapa tuh. TAK SEBERAPA? uhhhh~ penting2!! Setelah 10 bulan aku bertungkus lumus, menitik-nitik peluh ketiak bekerja di hospital.. maka tiba masa nya menghantar assignment and presentation. HAHAHAH! PELUH KER? tak pong, sbb kerja dalam aircond.  KEKEKEKEK! 

assignment aku bertajuk "AWARENESS OF USING SPILL KIT AMONG STAFF NURSE IN HOSPITAL RAJA lalallalalalalallalalalalal". Kenapa aku pilih tajuk ini, actually ni idea seorang jejaka tinggi lampai ABANG FAIZ. ramai diantara health proffesion tak ambil penting mengenai hal ini. selalu nye Spill Kit ni, digunakan bagi mereka yang bekerja di ward Cancer. Jika ubat-ubat cytotoxic ni tumpah, mereka yang membersihkannya haruslah menggunakan procedure spillage management. Kerana ubat cytotoxic sangat berbahaya bagi cell yang sihat. Ia mampu membantutkan cell kita. HAHHHHH~ bahaya woi..  Assignment ni berjaya siap dengan sempurna, atas bantuan seorang gadis kecik tapi aku lagi comel, WAWA. Thx makhluk!

Minggu lepas, tiba hari presentation aku. walaweyhhhh! aku sikit pong tak edit and praktis. Memang aku niat nak baca jer. Tapi malam before presentation tuh, member aku datang jumpa aku gitau
"weyh! esok 2 bas budak junior mai datang tengok"
WHATTTTTT!!!!!! 
HAMEKKK KAU! Aku sikit pong tak prepare ape-ape, sebab ingat present depan lecturer jer. aku ni udoh ler copet bona gugup. Naik jer rumah, aku terus tido. HAHAHAHHA! yelaaa, ubat kepada nervous adalah tido. maka disebabkan nervous melampau, aku tido awal la.. asal ntah cuaca di Penang hujan, dari tengah malam, sampai tengah malam jugak. Aku bangun pagi tuh, pong hujan.. ADUSHHHHH! aku tak boleh drive mase hujan.. 

pagi tuh aku lewat 5 minit sampai ke kampus. Baru jer nak duduk, sekali nama aku kena panggil. WHATTTTT! aku 1st presenter? BAGUSSSS! Akhirnya, aku bentang kan research aku dengan sepantas kilat nya. Dari 25 minit kepada 10 minit saje. CUKUP! tak payah banyak-banyak. HAHAHA! My lecturer bagi masa selama satu minggu untuk buat HARD COVER RESEARCH. kelam kabut den ni hahhhh! insyaallah esok research itu bakal di pos ker penang. 

semoga saya dapat As. Pointer naik, and saya boleh sambung study..
errrr tapi saya nak kahwen bu.

No comments: