Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Saturday, May 4, 2013

PRU 13

assalamualaikum, seLamat pagi, selamat hari ahad, salam 1 malaysia, salam perak aman jaya, HYEEeee~


PROMOTION adha skincare tamat pada malam ni. Tepat jam 12.00 malam. 
AURAWHITE? stok masih ade. Esok bakal pos.
nak order whatsapp aku. 0175014912



korang terasa hangat tak? hangat kan kan kan.. hangat PRU 13. Aku rasa meriah betui 2 3 hari ni, hari raya pun tak semeriah macam ni. 

semalam kan, aku g beli makanan kat pekan kuala. Otw nak pergi, jambatan kosong. OTW aku balik, what? aku ingat ade roadblock. cecepat aku n adik tarik seatbelt. Kena saman naye woiii.. ruper nyer bkn polis. Tapi KEHANGATAN penyokong pas. aku tabik la kat deme ni.. memalam kot, duk tepi jambatan menunjukkan semangat deme. Bersama sama family..


Aku yang comel : amar, amar cepat jerit takbir.
Amar, adik si comel : HIDUP PASSSSSS!!
penyokong pas : ALLAHUAKBAR!! *sambil kibar kibar bendera


kedepan lagi

Amar : YEAHHHHhhhhH!
Penyokong pas : *kibar kibar bendera.

semangat mereka penyokong pas, memang fuhhhhh~ 
walaupun aku tak mengundi. dan walaupun aku meengundi tak pangkah pas sekalipon, ak tabik semangat deme. 

*politik, tak membataskan persaudaraan kite sesama islam. Politik, bukan penyebab utama kita harus saling menbenci. Ini negara kite, siapa pon kite pangkah, siapa pon kite sokong.. mesti bersebab. Jangan kerana politik, kite bermusuh, bergaduh, membenci.. 

orang yang loser di mata aku semasa kehangatan pru ni, adalah org yang memutuskan silarratulrahim sesama manusia kerana politik. Yang bila pemimpin update status, deme sibuk komen mara2, fitnah2, ngutuk2. ini la org loser! kerana mulut badan binasa, kerana politik negara boleh tergadai.

UHhhhh~ kata kata aku ari ni, dasyat nyer. 

jom tengok poster PR yang di adobe cantik.. KREATIf bhaiiii~






Tapi dari bebanyak gambar yang aku jumpa, yang ini paling buat aku tersenyum.


Siapa yang menang, aku harap malaysia tetap malaysia tanpa ade negara lain yang berada di sisi kita yang cuba amik kesempatan. UNDI la dengan bijak, pikir kan masa depan kita yang lebih luas. mungkin untuk masa depan. Tak guna bergaduh untuk politik.  Hanya LOSER yang bergaduh bermatian deme politik. Kite perlukan pemimpin melahirkan generasi yang bijak, beragama dan berakhlak. Bukan generasi yang bijak memfitnah, bergaduh.. 

EYH! jangan terasa. ini pesanan ringkas dari seorang rakyat yang masih keliru memilih pemimpin.



Post a Comment