Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Wednesday, May 22, 2013

Laneige Skincare and make up

hye2! *lambai2 tangan gaye gwiyomi

korang pernah dengar produk jenama Laneige.  Aku pun baru jer dengar senarnye. Cam comel jer produk die. muhahaha!

Laneige ni berasal dari perkataan French yang membawa maksud "snow". Snow tuh salji le, Kalau kat malaysia ni mungkin boleh jumpa snow kat icity and genting highland atau di dalam peti ais.  Laneige ni dah wujud masa aku tadika lagi, patut la aku tak pernah tau.
Artis korea yang menggunakan Leneige ni antara nyer ialah Song hyeKyo and Song Joong Ki. Wahhhh~ laki pon guna OK!


Aku ni tak la pernah guna produk ni. Tapi produk ni macam menarik aku untuk menggunakan nyer oneday. Oleh kerana aku miliki masalah kulit yang berjerawat.Aku tertarik dengan Oil Free Cleansing Liquid.



KEBAIKKAN

-Satu pembersih cecair yg ringan dan menyegarkan yang membekalkan kelembapan dan membuang baki makeup pada masa yang sama.
- ia pembersih cecair berasaskan tumbuhan dalam low viscosity tekstur yang kekal pada kulit dan formula bebas minyak tidak memerlukan buih pembersihan selepas itu.
- Ekstrak pudina Anti-radang dan ekstrak limau pengelupasan yang melegakan kulit dan melembutkan
* Perlahan-lahan membuang solek asas, seperti krim matahari, krim BB, dan asas.
* Satu formula ringan yang bebas daripada minyak / wangi / alkohol tiruan. Ujian dermatologi dan ujian bukan komedogenik membuktikan bahawa ia tidak menyebabkan reaksi alergi. Amat disyorkan untuk kulit sensitif.

CARA MENGGUNAKAN



No comments: