Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Sunday, May 26, 2013

1st GIVEAWAY liptint FROM BELLONISTA BEAUTY

GIVEAWAY INI DILANJUT KAN SEHINGGA AHAD 26/5/2013 JAM 11.59 PM. HADIAH TURUT BERTAMBAH!!! JOM JOIN !

aku nak try jual liptint act. Tapi aku tak tahu liptint ni dapat sambutan or tak. Jadi aku nak try wat give away. 1st time tau aku nak buat giveaway.. so macam tak reti sangat la. Tapi senang jer giveaway aku, 




1) korang like page aku BELLONISTA BEAUTY

2) buat entry blog mengenai GIVEAWAY liptint from BELLONISTA BEAUTY atau update status FB tentang GIVEAWAY liptint from BELLONISTA BEAUTY.

3) letak pic diatas, and link kan ke atas blog aku.

4) tinggalkan link entry jika update di blog korang di ruangan komen atau tag kan BELLONISTA BEAUTY jika update status di FB supaya senang aku detect.

pemenang akan di pilih secara random
4 pemenang akan dipilih untuk miliki satu liptint 
-2 dari blog 
-2 dari status fb yang ditag.

dan 2 follower bertuah akan di pilih untuk mendapat sehelai shawl  dr diory_az
1 Follower bertuah akan di pilih untuk mendapat tudung bawal.

giveaway ini akan berlansung sehingga 26/5/2013 jam 1159 pm

No comments: