Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Thursday, May 2, 2013

AURAWHITE

HYE. selamat pagi.. JUmaat yang indah. Di perak tak hujan, kaau hujan comfirm aku xbangun lagi. kihkih! oh yer! seamat bercuti buat adik adik yang sedang bercuti, baik dari asrama. Adik aku tak bangun bangun lepas subuh, aku tak tahu la ape yang penat sangat die buat. eyh~ melalut

Ok. sejak dari seemalam aku promote tentang aurawhite. di blog, di twitter, di instagram, n di facebook personal dan jugak facebook fanpage
Aku baru create satu fanpage iaitu di namakan BELLONISTA BEAUTY

mintak tolong korang like. suppport aku pelishhhhh~ hikhikhik! ini bukan arahan k, ini permintaan.

berbalik pada tujuaan asal aku,sejak aku promote ni.. ade customer yang komen
 "saya nak packaging baru"
yer adik adik, aurawhite kini packaging baru. Dimana ia lebih besar iaitu 900,000mg. Bersamaan 900g.

"bagaimana cara makan"
saya cdg kan amik 2 scoop utk permulaan, 2 scoop 2 jam before breakfast and 2 scoop 2 jam after dinner. dalam 120 ml.

"ape freegift"
HAHAHAHHA! comel. ok~ aku paham bila dorang tny acani. sebab persaingan skrg setiap pembeian ade freegift. 

Buat masa ni aku ade 2 pakej.
1) nak freegift
2) taknak freegift tapi freeshaker

makanyer, ade 2 harga di sini. 

selain tuh, bellonista jugak ade menjual:

1) maixara c-sential rm99
2) myracles beauty rm160
3) adha skincare (pink/green) rm 120
4) aurawhite (harga sila mesej aku)

dan banyak lagi, nt aku masuk kan.


sila whatsapp/mesej : 0175014912

No comments: