Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Sunday, May 12, 2013

Harga Aurawhite

hye semua.
tamat la tempoh promotion untuk setiap produk.

Baru-baru ni terkecik hati aku dengan sesorang yang pertikaikan kenapa aku menjual Aurawhite dengan harga murah. boleh percaya ke..

OK! aku faham, barang murah kompem xelok n cepat rosakkan? tapi tau tak kepuasan memberi org lain rasa, tuh seronok. Kalau aku nipu, aku xssibuk tanya dekat customer aku macam mana minum. Ok x.. aku xkan sibuk pasal keadaan dorang lepas jer dorang bank in duet. Walaupun dah seminggu dorang amik, aku tetap mesej tanya keadaan dorang. Tak kira la negatif or positif jawapan dorang. Aku sendiri on benda yang aku jual.

aku boleh jual mahal kalau aku ni pikir keuntungan yang berlipat. Jual aurawhite ni keuntungan die tinggi. Tapi saingan kuat. Tak caye? try g instagram.. tag aurawhite, bpe byk harga ade.

Tak mengapa. aku baru berniaga, mungkin ini adat meniaga. tapi pedih weyhhhh.. cz kite cube bg yang terbaik.

Jadi bermula hari rabu ni, Harga Aurawhite aku akan selari. Tiada lagi pakej A atau B. Walaupun berbeza supplier, Cume freegift mungkin berbeza, pakej b aku akn usaha tambah kan freegift.

HARGA AURAWHITE == RM 140 sm, dan rm145 sabah sarawak

harga pakej B, aku akan beri hanya kepada customer aku yang da ambik pakej tuh, serta pada mereka yang book sehingga rabu ni. selepas tuh tiada lagi harga pakej B.

maaf. Aku cube terbaik puas kan hati customer.

insyaallah esok aku akn ceritakan perbzaan aurawhite dan ferwhite serta aurawhite dan maixara

Post a Comment