Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Friday, May 3, 2013

promotion A-dha skincare

hye. selamat hari sabtu.. Dari bangun pagi aku nguap. Huarggggg ngantuk..

siapa yang nak order aurawhite masih ade stok lg. Aku ade 2 harga untuk aurawhite, tepulang pada yang nak freegift atau tidak. So, siapa yang nak aurawhite packaging baru, boleh hubungi aku. Mari lah kite bersama minum aurawhite, menjadi testimoni aku

hari ni aku nak kenal kan satu skincare yang mmg aku guna since 5 months ago. Satu - satu nyer yang bertahan dengan aku. produknyer ialah a-dha skincare.

Adha skincare ni terdapat 3 jenis.
1) adha skincare green
2) adha skincare pink
30 adha skincare whitening series

ADHA SKINCARE GREEN
adalah untuk mereka yang berumur 40 tahun ke atas ATAU untuk mereka yang miiki masalah kuit berjerawat dan berjeragat.

ADHA SKINCARE PINK
adeah untuk mereka yang berumur lingkungan 20 tahun. Untuk mereka yang miiki kulit normal atau berparut.



ADHA SKINCARE WHITENING SERIES
Untuk mereka yang mahu kulit lebih cerah.




ADHA SKINCARE jugak telah memperolehi BPOM, serta KKM


 credit to APRICOT. Beliau jugak adalah pengguna adha skincare. 



OK! BELLONISTA BEAUTY ade membuat promotion untuk Adha skincare. Promotion ini akan tamat tempoh sehingga esok malam. jam 12.00 am. 

NORMAL PRICE: RM 125.00
PROMOTION PRICE: RM 110 TERMASUK POSTAGE 

SERUM: RM 50
SOAP: RM 23
NIGHT CREAM: RM 35
DAY CREAM RM 35

PRICE INCLUDED POSTAGE.
SET INCLUDE SERUM

LAI LAI~  MSJ / WHATSAPP 0175014912


No comments: