Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Wednesday, June 12, 2013

senarai nama pemenang GA

hye halu2~






senarai pemenang GA body  mist yang aku buat minggu lepas ialah:


1) Azifah Yazid
2) Syuhadah Salleh

sila beri maklumat anda kepada page saya iaitu BELLONISTA BEAUTY..

ohhh~ aku nak citer something..
mase aku jejalan kat blog ke blog, ak ade la ternampak.. TER okkkk~ bukan sengaja nokk. TERnampak sorang blogger komen mengenai pemenang GA dy yang menipu. OK aku paham sebab ak ade alami cegitu..
Tapi orang tuh bukan lah pemenang. So, im not take serius bout dat. Aku tak tahu la ape aku pikir ni betui  ke tak kan, Tapi tak ke cam sama je dengan menipu tuh. 

jom GA with syarat, then menang GA ni. sponsor sent hadiah, awk dapat without ikut syarat.. eyhh! halal tak eaaa? ye laaaa tak ikut syarat jer pon kannnn.. Pastu kite yang beri ni dosa x ea? sebab tak pastikan betui-betui die ikut syarat ke idok.. hmmm~ nanti lah aku study lebih bab ni.


oh yer~ btw thx pada mereka yang join GA aku.


kalau korang tau, share sikit pendapat..


No comments: