Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Friday, June 21, 2013

Kek paling sedap

asalamualaikum and hye SABTU! hye uollss, bye jumaat~



Sedap takkkkkkk~ SEDAP LA WOI!!!! orang puasa or diet kan, kalau nengok benda ni mesti 'gluppp' *telan air liur. Macam aku sekarang la. Hari hari aku tengok ni. Bila la nak dapat. Walau taktau cemana rasa, arna die pon dah menampakkan kesedapan kek ni. Ngidam sangat!!!! HAHA.   Korang teka la sistem penghadaman kita atau dalam omputeh digestive system bermula dari mane? hmm~ Kata lecturer aku, bermula dari kite tengok makanan, mase tuh saliva kite keluar banyak. 

Kalau makan kek dengan abang sase kan, mesti aku habis dulu. Kalau beli milo 2 tin, konon konon satu die, satu aku.. 2 2 abis dalam perut si cantek. Selera makan aku bertambah sangat. Tapi tak risau sangat la, sebab iolls ade FELLINA LOTION. 

OK! Tamat cerite pasal kek yang tengah aku idam ni.


 Saje buat entry ni, sebab nak bagitau abang sase tuh aku tengah idam kek pelangi ni. 7inch punya. sebab tuh i bold kan. Nak bagitau direct tak boleh sebab i is taknak mesej sesape hari ni.


PROMOTION WITH FREEGIFT.

1. FERWHITE 1,000,000MG (8FREEGIFT) = RM 135.00

2. AURASLIM SHAKE (3 FREEGIFT) = RM 150

3. MAIXARA (5FREEGIFT) = RM 99.00

4. AURAWHITE 900,000MG (17 FREEGIFT) = RM 140

5. RADIGLOW (FREEGIFT SERUM) = RM 170(1BOX), RM310(2BOX)

6. AURASLIM SHAKE+ICYCOOL LOTION= RM 210

p/s : Layari BELLONISTA BEAUTY, untuk tahu harga set combo. Dan banyak information Produk. 

whatsapp/mese 0174040765




No comments: