Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Tuesday, June 18, 2013

Blinq Beauty Drink Part 2

assalamualaikummm
hye hye hyeeeee~

kengkorang sihat ke tidakkkkk? kalau xberapa nak sihat makan ubat siap.


Tadi aku keluar dengan adam, Pastu ade la sorang promoter dekat the store ni tanya.

P: " boipren ke kak?"

C: "eyhhh xlaaaa. Adik sedara tuh" 


Aku terus blah, senyum senyum. Teka la nape aku senyum senyum.. Iollss nampak muda sangat kot ari ni kan kan kan. Kalau Azam baca ni, mesti muntah muntah.

Btw, BBD da masuk majalah WANITA. Wahhh bangga aku. Walaupun aku penjual kecik jer.




Jom aku cerita balik mengenai BBD ..

Apakah Blinq Beauty Drink 3 dalam 1?

1. Kecantikkan :
- Kulit akan menjadi lebih tegang.
- Kulit akan cerah sekata seluruh badan.
- Garisan kedut berkurangan.
- Jeragat pudar.
- Open pores akan mengecil.
- Jerawat kecut seawal 3 hari.
- Parut jerawat hilang.

2. Kesihatan :

- Anti kanser No.1
- Menstabilkan tekanan darah.
- Tidak menggunakan gula.
- Menstabilkan hormon wanita.
- Memberi tenaga.
- Meningkatkan sistem imunisasi.
- Merawat ekzema

3. Bentuk Badan Yang IDEAL :

- Membakar lemak.
- Memerangkap minyak.
- Meningkatkan kadar metabolisme badan.
- Rasa kenyang.
- Rendah karbohidrat
- Mengawal nafsu makan.
3in1 tau. Korang tak  payah dah nak makan banyak banyak suppliment. Dengan Blinq Beauty Drink semua ade. Sambil Nak cantik kan kulit, korang yang comel cam aku ni boleh kurus.. *tapi aku tak kurus macam Ella pon.

HARGA?

Korang boleh dapat kan dengan Harga sekotak RM 150/30sachet percuma slimming lotion. Harga dah di fix kan oleh Hq. Maaf yer.. Tapi kalau korang beli 2 kotak sekali gus, insyaallah aku boleh bagi kurang. 

WHATSAPP/MESEJ 0174040765
Post a Comment