Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Tuesday, June 4, 2013

Akhirnye..

akhirnyer kesibukan yang melanda aku sudah berakhir.. hikhikhik!

sekarang masa berniaga dan berbloging kembali..hadiah GA pon da di pos kan.. mintak maaf yer, ade yang aku baru post smalam. sbb mase post ari khamis tuh, aku tertggal la brg, ade yang ak still tak dapat feedback.. alhamdulillah selamat post da.. alhamdulillah ade yang bg feedback da dpt brg dorg.. ngee~ 

best jugak kan wat GA ni.. dan dan dan....


aku terasa cam nak wat lagi GA lagi.. GA ke segmen eaaaa..

hmmmm GA la best..



HADIAH APE? 
hahhhhh~ ade 2 hadiah.. perfume!!!!! yeahhhhh~

perfume from dubai.. perfume ape? VICTORIA SECRET BODY MIST!!!!

bila berlansung? 


malam ni aku akan update syarat die.. syarat kali ni maaf aku letak ketat sikit.. 


No comments: