Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Saturday, December 8, 2012

application malaysia news

tak tahu la aku ni yang jenis tak update ker, atau aku ni slow nau tentang application. *aceceh pdhal taktahu* Tadi aku g lunch ngan encik senior yang tua tuh, pastu tetiba dy tanya aku.

"tab awak ni ade surat khabar tak"
hahhhhhhhh! surat khabar mender plak ni..
"eyh surat khabar boleh download ea? tak yah bayar ker?"
"takyah ler, meyh sy tgk jup "

oleh kerana bread moment xde wifi, terpaksa iolss bukak hotspot htc iollss..


nampak tak yang iolls bulat kan tuh, hah tuh la yang encik senior sebut tuh.. aku baru tau kot. membazir jer sehengget setengah aku selama ni beli METRO. Baca 15 minit jer, pastu terus recycle. ngeeee~


ni senarai newspaper tuh. onine punya website. ok gak laaaa!


aku dah agak dah encik senior ni. Patut la tanya, nak baca metro bahagian arena rupanyer.. Kalau orang sukan ni, memang tak leh lari an dari arena. 

p/s: mekaseh yer Encik senior. Aku paw die Seafood Carbonara spageti dengan Hazelnut White coffee kat BREAD MOMENT. HAHAHA! termasuk juga yang die order. Bayar Tol dulu kat aku, baru die dapat makan. ngeeee~ Kire tuh cas teman awak g basuh kereta dengan beli perfume kereta awak la tuh.. ^^



No comments: