Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Thursday, September 6, 2012

Sedut Kepala Bayi





Aku peminat surat khabar metro sebenarnyer. walaupun iklan dalam surat khabar tuh berhelai muka surat, surat khabar ni aku rasa, lebih dekat dengan rakyat. Tajuk die, memang gempak sgt. HAHAH!
Tapi hari ni aku memang sedih giler beli surat khabar ni, bukan kerana isinyer kurang memuaskan. Tapi kerana, tajuk utama ia "Sedut Kepala Bayi". Aku tak perasan tajuk utama
die, sebab masa beli surat khabar ni memang berlipat. uhhhh~ OK! tajuk die gempakkan.? isi die lagi gempak dan mampu membuat kita mengalirkan air mata...


astagfirullah al azimmmmm~

Ahli bomba berkenaan mengambil masa lebih dari tiga jam untuk memecahkan tandas tersebut perlahan-lahan dan berhati hati kerana bimbang akan mencacatkan tubuh bayi berkenaan. Mereka bergilir-gilir melakukannya.
Adli, salah seorang ahli bomba yang terlibat telah lebih 30 tahun berkhidmat berkata, beliau pernah mempunyai pengalaman dalam menguruskan mayat bayi namun kejadian semalam, benar-benar menyentuhkan hatinya dan hampir menitiskan air mata., Dan berharap ia menjadi yang terakhir.

selain itu, "siasatan mendapati ibunya yang berusia 16 tahun tersebut pergi ke tandas seorang diri untuk membuang air sebelum tiba-tiba melahirkan bayi. Sejurus dilahirkan, bayinya menggelunsur ke dalam mangkuk tandas dengan kepala terperosok manakala kakinya terjuntai."



Kalaulah aku adalah ahli bomba berkenaan, comfirm aku dah menangis. TAK SANGGUP lah, nak tengok bayi sekecil tuh.. Walauapapun, kita tak boleh blame gadis tersebut. kerana usia yang begitu muda, tak mungkin tahu sepenuhnye bagaimana mahu menguruskan situasi tersebut. Hanya die yang tahu apa yang terjadi..

p/s gambar di salin dari ohrojak.blogspot.com.
Post a Comment