Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Tuesday, April 30, 2013

nak kurus? SHAKLEE

HYE
siapa kat sini ada masalah berat badan? yang mahu kurus? yang budget kurang?
ok, disini aku nak perkenalkan kat mgkome sekalian alam, produk SHAKLEE. produk ni bukan baru 2 3 bulan yer mgkome. Sebab produk ni da mghasilkan ramai testimoni yang berjaya. 

Mgkome cakap jer, nak ape. nak kurus? ade! nak set anti penuaan? adee! nak set berpantang? ade! set kehamilan? ade! set penyusuan? ade! set kesihatan kanak-kanak? ade! set kesuburan pon ade mgkome weyh~

  Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

tapi hari ni, aku nak sembang pasal set kurus. aku tau ramai orang nak kurus. WOI! aku pon nak kurus laaa.. aku pon miliki masalah yang sama. Sekarang terlalu banyak produk. sebut jer nak produk acaner, nak hasil acaner, harga acaner.. semua ade di fesbuk, di instagram, di blog. di Farmasi kureng ade yer.. ubat darah tggi kencing manis ade kat sana.

cukup2!

ni pakej yang di sediakan untuk KURUS. Bukan untuk kesuburan..

pakej A.

-herb-Lax
-lecithin

pakej B

-herb-lax 
-lecithin
-ESP

APE mender la ni? herb-lax? lecithin? ESP? nameeeee~
nak citer arrrrr ni!


HERB-LAX.
FUNGSI: 
berfungsi melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Juga berfungsi menyahtoksin kan badan. Serta mengempiskan perut . 

*jadi sesiapa yang ade masaLah sembeLit, anda boleh cube herb-lax. aku pernah terbaca, sembelit juga adalah salah satu punca kenapa perut buncit di kalangan wanita. 


LECITHIN
FUNGSI:
berfungsi sebagai 'pemecah lemak'.Lecithin Shaklee diperolehi secara semulajadi  daripada kacang soya. Setiap kapsul gel lembut menyumbang 530mg lecithin.


ESP
FUNGSI:
•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
      Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
      di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
      proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.




tentang HARGA? ehem ehem..
aku hanya membantu kwn aku promote produk ni.
korang boleh direct msj/whatsapps die di 0177243722
korang msj die: SHAKLEENABILA

jom kurus bersama SHAKLEE.

pakej lain, kiter story nanti erk..

No comments: