Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Friday, April 26, 2013

AL QURAN RAINBOW

AssalamualAikum n seLamat pagi blogger yang cantik macam errr saye.. HIKHIK!

#stickypost

aku nampak ade yang maseh aktif menaip di blog memasing. Hamboi! mentang mentang la kan kan kannnnnn, esok sabtu. Segar jer la mata mengkome termasuk aku. HAHA! 

Hari ni, aku nak promote ALQURAN RAINBOW. femes kan sekarang? Sekarang aku nak jual. 

*eyh! budak ni, ari tuh tudung, pastu minyak wangi, sekarang aquran.

Nak duet dan pahala kena cari dan usaha ok kengkawan.

AL-QURAN PELANGI

• Diluluskan oleh Kementerian Dalam Negeri
• Resm Uthmani
• Tulisan yang jelas dan tidak terlalu kecil memudahkan bacaan dan kefahaman
• Saiz yang mudah dibawa ke mana-mana selain mudah dirujuk, dan dibaca.
• Kualiti warna kertas dan halamn berwarna warni yang tidak memedihkan mata dengan pembacaan yang lama
• Dijilid menggunakan benang. Tahan lasak. Muka surat tidak akan terlerai.
• Untuk kegunaan sendiri ataupun dijadikan hadiah dengan pelbagai pilihan warna yang semuanya sangat menarik.
• Mempunyai adab- adab membaca AL-QURAN. 
• Kelebihan membaca AL-QURAN.
• Mempunyai penunjuk tajwid di belakang AL-QURAN.

Ukuran : 14 cm x 19 cm
Bahan Cover : 2 in 1 (Setiap AL-QURAN mempunyai hard cover dan baldu pada kulit)








CANTIKKAN? Tapi lebih cantik didalam nyer. Terutama kalau kite memahami maksud nye, tapi yang aku jual xde terjemahan. maaf Laaaaa.. 

HARGA? 
SEMENANJUNG MALAYSIA : RM100
SABAH SARAWAK : RM110
TERMASUK POSTAGE..

MACAM MANA NAK ORDER? 
WHATSAPP AKU DI 0195143934/0175014912

2 comments:

Unknown said...

NAK !!!

Unknown said...

Adila, nak order, boleh contact akk di 0175014912., :-)