Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Monday, February 11, 2013

kucing

Dekat 2 bulan aku tak post ape-ape . acecehhhh~ macam ade yang membaca kan. pedulik~! Aku bz dengan new sem ni. Bz nau. Kalah retis. Mase aku menaip ni sambil tuh menonton BOBOIBOY. Kartun feveret bebudak kat malaysia ni. Actually, iolls pong minat.  HIKHIKHIK!TERBAIKKKK! Tapi bukan BOBOIBOY yang jadi tajuk utama aku. Tajuk utama aku saat minit dan jam ni ialah kucing!. kucing? kenapa? kome suke kucing? tak suke? suke? Hadoh aku kesah~ OK joke. meyh tengok gambar sikit. 


 











Yang kat bawah ni Mr.John. Jangan tanya kenapa Mr.John dan bukan nye En.Ali ke. Aku pong tak tahu.









OK! ni gambar yang ak curik dari fb abang ak. KIHKIHKIH! sebab tuh lah dekat gambar tuh ade word MELL RAZAK. Kucing ak ni bila abang yang tangkap gambar, pandai plak deme pose. Kalau aku yang nak tangkap gambar kompem deme blah lelaju duk bawah keta. grrrrr~ mentang mentang ak pakai fon jer. abang pakai dslr. 

tu je ak nak kata setelah BOBOIBOY pong tamat. sekian terimakasih anda sekalian!