Tabung sumbangan

layout

si CANTIK & si HENSEM

nuff

Jom Klik


Get this widget here

Saturday, August 4, 2012

Akhirnya!


akhirnye, gua berjaya mencreate kan blog ni balik.
pening pale ak godam nak edit semua ni..
lama sgt ke gua xpegang lappy edit2 ni..
ok! 8 bln da. after lappy gua kena curi.
xper pencuri, gua HALAL kan..
nt susah plak lu nak crik guakan.

gua open blog member, search org2 lama2 yg mmg gua pernah follow up tutorial dorg dulu..
fuhhhh~ satu pun gua xjmp.
acaner ni?
pikir punya pikir.
ohhhh! blog asip!!!!! yes~
godam blog asip, woit! mane lu letak lu pny follower hah?
mata da 4 xnmpk lg ker kak oiiiiii..
akhir nyer gua jmp senarai blogger lelama kat blog asip.
tp, still xde yg gua pernah follow. acaner?
hentam ajer laaaaa labuuuu...

n YESSSSS!!!! ini jer hasilnyer.
header? Adobe photoshop xleh install kat netbook kecik ni..
sadiss tol malam ni..
ni yg mula feeling ombak rindu ni..
ombak rindu dayu mendayu kat lappy lama tuhh..
grrrrr.. sabar bella!
hentam lg. sementara ade yg nk sedekah header kat gua kannnn
adekerrrr?

opsss! gua jmp ni bro...

nmpk x bella tuh?
hah tuh blog gua masa gua mula2 meet up dgn asip dlm dunia blogger ni..
actually, gua pun da lupa nama blog gua ape nokkkk...

No comments: